E-Poe Kasutustingimused

E-poe kasutustingimused

1. Üldtingimused

1.1. Black Star Wear e-pood müüb Ülemiste Keskuses asuvas kaupluses müüdavaid tooteid (edaspidi Tooted).

1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.blackstar.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku Black Star Wear OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel www.blackstar.ee. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.4. Müüja andmed:
Black Star Wear OÜ
Suur-Sõjamäe 4 (Ülemiste Keskus)
Tallinn
11415
Reg. nr. 14431399
Telefon +372 518 40 21
Email: info@blackstar.ee

1.5. Kõik www.blackstar.ee lehel olevad fotod ja tekstid on kaitstud autoriõigustega, mis kuuluvad Black Star Wear OÜ-le. Lehel oleva materjali omavoliline kopeerimine ja kasutamine on keelatud.

2. Hinnad

2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.2. Toodete hinnad ning allahindlused võivad erineda Ettevõtja jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

3. Tooted

3.1. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina laos/müüja kauplustes olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides.

3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode Müüjal puudub, ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist.

3.3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.

4. Ostu sooritamine

4.1. Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.

4.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele: menüüribal ostukorvi valikus  klikkida nupul „Edasi maksma“, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.

4.3. Pärast nõutud andmete sisestamist  ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Kinnitan&maksan“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.

4.4. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga ülekannega.

4.5. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendile tellimuse.

4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.

4.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

4.8. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.

5. Makseviisid

5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda panga ülekannega.

5.2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teie panga turvalises maksekeskkonnas.

5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

6. Kinkekaardi kasutamine e-poes

6.1. E-poes saab kasutada kõiki Black Star Wear poolt väljastatud kinkekaarte, millel on peidetud online pin-kood.

6.2. Kinkekaarti saab kasutada lisades Ostukorvis Kinkekaardi lahtrisse kinkekaardi online pin-koodi.

6.3. Kui Tellimus jääb peale Kinnitan ja maksan nupu vajutamist tasumata, jääb kasutatud kinkekaardi summa broneeringusse kuni 2 tunniks. Peale seda saab kinkekaarti uuesti kasutada.

6.4. Ostukorvis saab valida, kui suurt summat soovitakse kinkekaardiga tasumisel kasutada.  Kui ostusumma on väiksem kui kinkekaardil olev summa, jääb ülejäänud summa Kinkekaardile alles. Kui ostusumma on suurem kui kinkekaardil olev summa, siis tuleb puuduolev summa juurde maksta kasutades Ostukorvis olevaid makseviise.

6.5. Tagastamise korral tagastatakse Kinkekaardiga tasutud osa e-kinkekaardina Kliendi e-mailile. E-kinkekaarti saab kasutada kõigis Black Star Wear OÜ-ule kuuluvates kauplustes ja e-poes.

6.6. Osalise tagastamise puhul tagastatakse esmajärjekorras makstud summa ja  alles siis vajadusel Kinkekaardiga tasutud osa.

7. Kohaletoimetamine

7.1. Toode saadetakse Kliendile Omniva või SmartPOSTI lähima märgitud tellimusel aadressile pakiautomaadile.

7.2. Toode jõuab Kliendini 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile.

Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teate ja e-mailiga,  mis sisaldab uksekoodi ja pakiautomaadi asukohta, Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

7.3. Klient on kohustatud säilitama  punktis 8.2. nimetatud SMS teate kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni. Kliendil on võimalik Toode  vajadusel ümber vahetada või tagastada, kasutades selleks samas SMS-is olnud tagastuskoodi.

8. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine

8.1. Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode/Tooted ümber vahetada või tagastada. Nimetatud 14 päevane tähtaeg algab alates hetkest, mil Klient Tellimuse kätte saab.

8.2. Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavaldust saab esitada järgnevalt:

• Täidetud tagastus/taganemisvorm saata koos tagastatud toodetega Müüjale

• Saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile info@blackstar.ee

• Saates kodulehel oleva Tagastusvormi täidetuna aadressile info@blackstar.ee

Müüjale saabunud tagastusi aktsepteeritakse üksnes koos täidetud tagastusvormi või -avaldusega.

Tagastus/taganemisvormi leiab SIIT

8.3. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Kauplejal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni tarbija on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

8.4. Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla kahjustunud või kandmisjälgedega, Toode peab olema originaalpakendis ja Toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

8.5. Tagastada ei saa aluspesu.

8.6. Klient on kohustatud avama Toote pakendi alati ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole Toote tagastamine originaalpakendis nõutav.

8.7. Klient saab Tellimuse tagastada Black Star Wear Ülemiste Keskuse kauplusesse. Antud kaupluste klienditeenindajad edastavad Tagastuse E-poodi, kus teostatakse Toote/Toodete ümbervahetamis- või tagastusprotsess. Tagastus jõuab E-poodi 5 tööpäeva jooksul. Tagastuse kättesaamise kohta saadab E-pood Kliendi e-postile kinnituse. Tagastamine kauplusesse on tasuta.

Tavakauplustest asendustoodet valida ei saa ning samuti ei tagastata seal ka ostusummat.  Toote/Toodete ümbervahetamis- või tagastusprotsess viiakse läbi üksnes Black Star Wear E-poes.

8.8. Tellimuse saab ümber vahetada või tagastada pakiautomaadi vahendusel, kasutades selleks esialgses SMS-is sisalduvat tagastuskoodi/pakikoodi. Tagastuskoodi kasutamisel on tagastamine tasuta ja tagastus jõuab e-poodi 3 tööpäeva jooksul. Toote kättesaamise kohta saadab E-pood Kliendi e-postile kinnituse.

8.9. Ümbervahetamise korral saadab E-pood Kliendile uue Toote vahetult peale ümbervahetamisele kuuluva Toote kättesaamist. Ümbervahetamisega seotud kulud kannab Müüja.

8.10. Toote saab ümber vahetada üksnes sama toote teise suuruse vastu.

8.11. Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14 päeva jooksul alates tagastamisavalduse saamisest. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tagastatava tellimuse eest tasus.

8.12. Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu lepingu alusel saadud summa, sealhulgas Kliendi tasutud tellimuse kättetoimetamiskulu. Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kättetoimetamiskulu, võib Müüja tagastada kättetoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.

8.13.Tagasimakse laekub Kliendi pangakontole 14 päeva jooksul.